مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از محکومیت هفت میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریالی برای فروش غیرمجاز مواد سوختی در مهاباد خبرداد.

ضبط ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در مهاباد

به گزارش قدس آنلاین، حسین نجف زاده گفت: پرونده یکی از معادن سنگ شهرستان مهاباد برای فروش غیر مجاز ۸ هزار لیتر نفت گاز به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۱ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی آن شهرستان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۴ میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

به گفته نجف زاده شعبه همچنین حکم به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۰۱ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا برای مال از بین رفته صادر و در مجموع متهم به پرداخت هفت میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، گفت: عوامل اکیپ مشترک تعزیرات حکومتی، بازرسان صنعت، معدن و تجارت و ماموران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان مهاباد گزارش تخلف را در بازرسی از یکی از معادن سنگ کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز  و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.